Redan måndag

Ja tiden bara rusar iväg..  I torsdags var jag iväg på aktiv rehab för första gången. De blir nog en ganska bra grupp förutom en förälder som var med. Kommer inte att öppna mig så som jag kanske kunde ha gjort annars. Första föreläsningen var som hur viktigt det är att andas rätt och hur man behöver tänka sig själv.

Helgen kom och de blev middag ihop med Jossan och Adam på fredagen sedan lite kortspel då kom även herr Lundström. Blev en trevlig kväll.

Lördagen här blev en lugn dag då mannen inte var helt fräs. Han vila mest den dagen. Jag åkte iväg på årsmöte med judon. Ett bra möte blev de. Mycket att ta in för styrelsen. Där blev jag invald till sekreterare av styrelsen. Hur ska jag lära mig detta?? Under detta möte passa Casper på att träna inför graderingen. Så han har fått ont i både mage och rygg:) Hemma igen blev de lite tve. Lördagen sluta med pizza och mello final ihop med baren.

Söndag var de upp äta frukost och ta en promenad. Iväg och handla. Mannen fixa maten medan jag börja med ett pussel jag fick i julas. Har även hunnit med att läsa en del. Så var de dags att älskling åka att jobba igen och köra Wille till judon. Till Familjen Ungman och låna en hjälm med visir som Casper kunde ha. vidare till judon och titta lite på Wille och lite på Casper när han börja. Köra hem Wille och skotta snö. Vidare till judon och hämta Casper. Sedan var det kväll..

Måndagen kom och nu har den snart gått. Var på lite samverkansmöte om arbetsmiljö med jobbet. Tillbaka och köra några timmar till och avsluta med Apt. Hem och fixa mat.Nu är de min tve kväll med Sofias änglar och sedan Advokaten.

Ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kho phi phi

Upp å ner dag..